2/28/2013

Nails!

Kynsien lakkaus on muodostunut yhdeksi mun suurista rakkauksista. Itse asiassa oon väsäillyt niitä kunnolla vasta puolitoista vuotta, mutta tuntuu oudolta ajatella että joskus olisin ylipäätään ollut ilman kynsilakkaa! Monet kyselee multa miten mulla riittää kärsivällisyyttä kynsien tekemiseen tai että kuinka mä osaan, mutta mä vaan tykkään siitä ja oon edelleen sitä mieltä että kuka tahansa osaa tehdä hienoja kynsiä kunhan jaksaa vaan nähdä vaivaa! Musta on ihanaa istua mun työpöydän ääressä, kuunnella radiota ja väkerellä kynsiä. Se on mulle yksi tapa rentoutua, saan unohtaa kaiken muun tunniksi-kahdeksi ja keskittyä pelkästään mun rakkauteen. IHANAA! <3 Löydän kynsille aina aikaa, kaiken kiireenkin keskellä. 
Tossa nyt jotain kuvia arkistojen kätköistä, noi ihan viimeiset oli mun vanhojen kynnet ;)

Tästä viikosta olisi jo nyt tosi paljon sanottavaa! Koulu alkoi, mikä alkaa pikkuhiljaa tuntua univelkana ja jatkuvana väsymyksenä sekä siinä että tuntuu ettei vuorokauden tunnit riitä kaikkeen siihen mihin niiden pitäisi. Kaksi matikan kurssia ja hypersuuri historian tutkielma imee aika pahasti mehuja... Mutta arjen lisäksi kevät on alkanut tehdä tuloaan, mikä on superpositiivista! Asfaltti alkaa pilkistellä lumen alta, lumikasat muuttuu mustiksi ja kaikkialla on märkää sohjoa, voiko olla ihanampaa <3 Kyllä se kesä vielä saadaan, vaikka viikonlopuksi onkin luvattu pakkasta...
Eilen kävin Miran ja Tarun syömässä Tang Dynastyssa, minä ja Mira otettiin buffet ja tuli kyllä syötyä koko rahan edestä! :D Puitiin läpi kuulumisia ja muuta, ei oltu nähty pitkään aikaan ja oli kaikin puolin ihana nähä. :)
Lisäksi mulla on ihan järkyttävä vaatekriisi, mikä lisääntyi vaan entisestään kun eksyin H&M:n nettisivuille... UFFillakin on nyt tasarahapäivät, mun on pakko päästä shoppailemaan! 

Matikan tunti <3

-J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti