3/30/2014

anything worth dying for is certainly worth living for



Neule: Mango  Shortsit: Bik Bok  T-paita: H&M

Oijoi, ensimmäisenä lätkäsen tähän ilouutisen joka oli mulle ittelleni valtava helpotus; mä sain töitä! Ah, eipähän tarvi enää rahasta tuskailla. Lisäksi käytiin ostamassa mulle yo-juhliin mekko (ei toki olla yhtään etuajassa), mutta siitä ette saa nähdä kuvia vielä ;) Kävin myös Fannyn kanssa kattomassa American Hustlen, joka oli ainakin mun mielestä hyvä, vaikka välillä ehkä vähän sekava... Niin, ja oon myös ruvennu ahmimaan Erlend Loen kirjoja ja tunnen itteni super-sivistyneeks kun luen niin outoa kirjallisuutta!

-J

P.S. Jos jollain on suositella jotain kännykkää nii otan vinkkejä vastaan. En enää kestä tota mun p*ska-samsungia eikä mulla ole varaa iPhoneen, joten oon vähän pulassa tän tilanteen kanssa...

2 kommenttia:

  1. mistä sait töitä? :) onnea, ne tuntuu olevan niin kiven alla tänä päivänä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirkkonummen Prismasta :) kiitos, hain moneen moneen kymmeneen paikkaan että kyllä sitä vaivaa joutu näkemään!

      Poista